Chcesz dodać Reels do swojej strategii marketingowej na Facebooku i Instagramie na nadchodzący sezon świąteczny? Podążając za szerszym trendem krótkich filmów, Reels jest obecnie najszybciej rozwijającą się powierzchnią treści w Meta i szybko stał się cennym środkiem pomagającym zwiększyć ekspozycję i zasięg dla wielu twórców i marek.
Podobnie jak w przypadku wszystkich mediów społecznościowych, istnieje możliwość uzyskania dużej ekspozycji, ale nudne, nadmiernie promocyjne lub wysoce oskryptowane Reelsy zazwyczaj nie radzą sobie tak dobrze i potrzeba pewnego poziomu kreatywnego wyczucia i zrozumienia, aby upewnić się, że zawartość Reelsów będzie współbrzmieć z docelowymi społecznościami użytkowników.
Jak więc zmaksymalizować swoje podejście do Reels?
W tym tygodniu Meta opublikowała nowy zestaw wskazówek dotyczących Reels, oparty na radach twórców @coconutandbliss, @gourmetemperor, @Olinhli i @BradBoy’s, którzy wszyscy wygenerowali znaczące wyniki swoich wysiłków związanych z Reels.
Niektóre z tych uwag są dość ogólne, ale mogą pomóc w uzyskaniu dodatkowych wskazówek dla twoich wysiłków Reels.
Wśród kluczowych wskazówek – podsumowanie swoich dłuższych filmów w krótsze klipy:
„Używamy reeli jako highlight clips popularnych filmów, aby promować naszą stronę i nasze treści”. – @Bradboy
Jest to stosunkowo mało wymagający sposób tworzenia klipów Reels, a Meta dodała nowe narzędzia do edycji do Creator Studio właśnie w tym celu. Może to być łatwy sposób na wypróbowanie Reels, a jednocześnie promowanie swoich dłuższych aktywów wideo.
„Aby zdobyć miłość i wsparcie widzów, każdy z moich filmów musi przynieść historię, która jest relatywna. Jeśli czują się połączeni, trzymają się w pobliżu.” – @Olinhli.
Zrozumienie, co działa dla twoich odbiorców i co chcą zobaczyć od twojej firmy, jest kluczem do tworzenia rezonujących treści, a Reels może zapewnić nową okazję do nawiązania silniejszych relacji z publicznością poprzez angażujące, osobiste treści.
Zbadaj swoich odbiorców i ich pokrewne zainteresowania, poznaj, jak używają twoich produktów, a następnie iteruj na tym.
„Podczas edycji wyciągam jedną lub dwie sekundy z każdej sceny, a następnie łączę je razem. To eliminuje powtarzające się lub niepotrzebne ujęcia.” – @gourmetemperor
Szybkie tempo Reels oznacza, że musisz pochylić się nad bardziej snappy edits, a ta wskazówka może pomóc w usprawnieniu przepływu treści, eliminując niepotrzebne powtórzenia.
Jest to nieco podobne do porady Stephena Kinga dotyczącej edycji:
„Wiosną mojego ostatniego roku w Lisbon High – 1966, to by było – dostałem nabazgrany komentarz, który zmienił sposób, w jaki przepisałem moją fikcję raz i na zawsze. Pod wygenerowanym przez maszynę podpisem redaktora widniał taki oto motyw: „Niezłe, ale PUFFY. Musisz poprawić długość. Wzór: 2nd Draft = 1st Draft – 10%. Powodzenia.”
Destylowanie treści do jej esencji może sprawić, że będzie ona bardziej przekonująca, co jest jeszcze bardziej prawdziwe w przypadku treści wideo o krótkiej formie.
Kolejna kluczowa wskazówka dotyczy spójności – jeden z twórców zauważył, że publikuje Reels około pięciu razy w tygodniu. Być może nie musisz lub nie chcesz publikować tak często, ale to może dać ci pewne pojęcie o tym, jak często inni publikują, aby pomóc w budowaniu publiczności.
To kilka przydatnych wskazówek, które mogą pomóc Ci w sformułowaniu własnej strategii Reels – a biorąc pod uwagę, że konsumpcja krótkich form wideo wciąż rośnie, warto rozważyć ją przynajmniej jako część swojego impulsu na koniec roku.