Jak to działa w celu złagodzenia skutków Apple ATT podpowiedzi prywatności, które zmniejszyły swoją zdolność do personalizacji i danych opartych na kierowaniu reklam, Meta jest patrząc na zwiększenie swoich zautomatyzowanych narzędzi reklamowych, i uczynić je bardziej dostępne dla większej liczby firm, poprzez nowe rozszerzenie swojego programu automatyzacji „Meta Advantage”.
Pierwotnie uruchomiony w marcu, Meta Advantage grupuje swoje różne automatyzacji reklam i narzędzi opartych na AI, w celu ułatwienia reklamodawcom zrozumieć, które elementy robią co, a także podkreślając różne narzędzia automatyzacji ma w ofercie.
A teraz, Meta rozszerza swoje opcje Advantage – po pierwsze, Meta dodaje kampanie „Advantage+ Shopping”, które zapewnią pomoc w tworzeniu reklam i będą w stanie zautomatyzować do 150 kombinacji kreatywnych jednocześnie.
Jak podaje Meta:
„Udostępnione 15 sierpnia reklamodawcom e-commerce i handlu detalicznego narzędzie kampanii zakupowych Advantage+ daje reklamodawcom nowe sposoby optymalizacji kampanii. Kampanie zakupowe Advantage+ wykorzystują AI do automatyzacji procesu tworzenia kampanii i są zasilane przez nowe modele uczenia maszynowego.”
Modele te, według Meta, generują dobre wyniki:
„W badaniu 15 testów A/B odkryliśmy, że kampanie zakupowe Advantage+ napędzały 12% niższy koszt konwersji na zakup w porównaniu z reklamami reklamodawców Business as Usual (BAU)”.
Aktualizacja zapewni więcej opcji dla marek eCommerce, podczas gdy Meta chce również umożliwić firmom posiadającym Sklep FB lub IG wykorzystanie go jako miejsca docelowego dla kampanii zakupowych Advantage+.
„Następnie wykorzystamy moc AI, aby skierować ludzi do Sklepu lub strony sprzedawcy w oparciu o to, co ma największe prawdopodobieństwo doprowadzenia do transakcji”.
Tak więc proces (który jest jeszcze w fazie testów) będzie w stanie poprowadzić użytkowników tam, gdzie istnieje większe prawdopodobieństwo konwersji, na podstawie ich wcześniejszych zachowań. Elementy takie jak ten zostały szczególnie dotknięte aktualizacją Apple, ponieważ Meta nie może śledzić, dokąd ludzie stukają – choć ostatnie badania wykazały, że Meta nadal jest w stanie śledzić aktywność klikania linków, gdy użytkownik korzysta z przeglądarki in-app w swoich aplikacjach.
To może sprawić, że będzie to bardziej efektywna opcja, którą warto rozważyć w swoich kampaniach.
Meta chce również dać SMB więcej dostępu do tych samych narzędzi, z mniejszych marek teraz w stanie uzyskać dostęp Advantage + twórcze i Advantage publiczności do tworzenia reklam za pośrednictwem ich strony Facebook.
„Advantage+ creative automatycznie dostosowuje kreację reklamową dla każdej osoby, która ogląda Twoją reklamę. Pomaga to pokazać im wersję, na którą najprawdopodobniej zareagują, zapewniając lepszą wydajność reklamy, podczas gdy Advantage audience tworzy spersonalizowaną grupę odbiorców na podstawie szczegółów Twojej strony i automatycznie dostosowuje się w czasie, aby pomóc Ci dotrzeć z reklamą do bardziej odpowiednich osób.”
Obie te nowe opcje są teraz dostępne, gdy tworzysz reklamy ze swojej strony na Facebooku.
Meta’s zaktualizowała również swoje opcje optymalizacji kreatywnej za pośrednictwem Ads Managera, aby lepiej umożliwić reklamodawcom tworzenie wielu wersji reklamy, które są zoptymalizowane pod kątem tego, co widzowie są bardziej prawdopodobne, aby odpowiedzieć, podczas gdy testuje również nowy proces, który automatycznie doda muzykę z katalogu dźwiękowego Meta do reklam opartych na obrazie, „tworząc bardziej wciągające doświadczenie dla miejsc w reklamach Reels”.
Są to interesujące aktualizacje i być może warto zapoznać się z rozwijającym się pakietem produktów Advantage firmy Meta, aby ocenić, jak mogą one pomóc w ulepszeniu kampanii w jej aplikacjach.
Korzystanie z automatyzacji staje się coraz bardziej realną opcją dla marek, ponieważ systemy reklamy online nadal ewoluują i „uczą się” od zachowań użytkowników. I znowu, z mniejszą ilością danych do przejścia, ze względu na nowe podpowiedzi iOS, automatyzacja może być najlepszym sposobem na maksymalizację wydajności kampanii.