Reddit kontynuuje udoskonalanie swoich narzędzi do targetowania i optymalizacji reklam, tym razem poprzez przejęcie firmy Spiketrap, która pomoże ulepszyć proces rozumienia grafu Reddita i dopasowywania relewancji, co pozwoli na uzyskanie lepszych wyników reklam.
Jak wyjaśnia Reddit:
„Reddit jest domem dla najbardziej pasjonujących i zaangażowanych rozmów w Internecie, a ponieważ kontynuujemy skalowanie naszego biznesu, stale szukamy sposobów, w jaki nasi partnerzy mogą wykorzystać unikalną moc Reddita i dotrzeć do odpowiednich i odchudzonych odbiorców. Spodziewamy się, że technologia Spiketrap pomoże poprawić trafność i wydajność reklam Reddit poprzez podniesienie poziomu targetowania, punktacji jakości i przewidywania zaangażowania.”
Spiketrap wykorzystuje systemy napędzane przez AI, aby zmaksymalizować trafność umieszczania reklam, w oparciu o szeroki zakres sygnałów, które są czynnikiem w jego procesie.
Na przykład, system Clair AI firmy Spiketrap monitoruje w czasie rzeczywistym trendy w historii, a następnie mapuje je z zaangażowaniem społeczności online, aby lepiej odwzorować przepływ informacji.
Jak podaje Reddit:
„Spiketrap ma udokumentowane osiągnięcia w zakresie wzmacniania marek i platform, aby lepiej zrozumieć i zaangażować swoich odbiorców poprzez napędzaną przez AI analizę kontekstową i narzędzia. Włączenie zespołu i technologii do Reddita zwiększy nasze możliwości kierowania na zainteresowania i kontekst, poprawi jakość reklam i wzmocni modele predykcyjne do zasilania auto-biddingu, w celu ostatecznego zwiększenia zwrotu z inwestycji i lepszych rozwiązań dla naszych reklamodawców.”
Przejęcie jest najnowszą integracją Reddita mającą na celu poprawę jego systemów reklamowych, z platformą kupującą również platformę uczenia maszynowego Spell z powrotem w czerwcu i firmę przetwarzającą język naturalny MeaningCloud w lipcu.
W połączeniu, narzędzia te pomogą Reddit poprawić swoje zrozumienie i narzędzia do targetowania, co ułatwi bardziej ukierunkowane kampanie reklamowe, oparte na zaangażowaniu i aktywności w czasie rzeczywistym.
A z ponad 100 000 aktywnych i zaangażowanych społeczności Reddit, skupionych na szerokim zakresie tematów, może to być bardzo pomocne w wykrywaniu najnowszych dyskusji istotnych dla Twojej marki i produktów.
Interesujące będzie zobaczyć, jak ogólny system reklamowy Reddit ewoluuje w ciągu najbliższych kilku miesięcy, ponieważ pracuje nad połączeniem swoich przejęć w bardziej skoncentrowany proces.