W związku z szybko zbliżającymi się wyborami parlamentarnymi w USA, Snapchat przedstawił nowe kroki, które podejmuje, aby zachęcić swoich użytkowników do głosowania lub zarejestrowania się, w ramach przygotowań do nadchodzących wyborów.
Snapchat udowodnił, że jest kluczowym łącznikiem na tym froncie, z zasięgiem aplikacji do młodych odbiorców, pomagając zwiększyć świadomość wokół uczestnictwa obywatelskiego i poprawić zaangażowanie polityczne wśród młodszych grup.
Najnowsze działania Snapchat’a mają na celu zachęcenie większej liczby młodych ludzi do zarejestrowania się, aby podzielić się swoim głosem, a także uruchomienie nowego hubu „Voting 101” w aplikacji, który będzie zawierał filmy instruktażowe dotyczące uczestnictwa.
Po pierwsze, rejestracja – we współpracy z BallotReady, Snapchat uruchomił nowe narzędzie w aplikacji, które pomoże poprowadzić użytkowników przez proces rejestracji wyborców.
Jak widać tutaj, kolejnym kluczowym elementem tego nowego narzędzia jest dzielenie się swoim statusem rejestracji, a także zapraszanie innych osób do tego, aby również zarejestrowały się w aplikacji.
Snapchat odniósł znaczący sukces w przeszłości dzięki naklejkom typu „głosowałem”, umożliwiając użytkownikom opowiadanie się i dzielenie swoimi doświadczeniami w aplikacji. Ten rodzaj organicznego zaangażowania może odegrać dużą rolę we wpływaniu na zachowanie, a Snapchat chce się oprzeć na tym, gdzie może, aby zwiększyć zainteresowanie.
Nowy hub „Voting 101”, w międzyczasie, będzie zawierał szereg filmów instruktażowych dotyczących wszystkich aspektów procesu głosowania.
Jak wyjaśnia Snapchat:
„Opracowaliśmy te narzędzia we współpracy z Nonprofit Vote, Vote Early Day, Power the Polls, BallotReady, Lawyers Committee on Civil Rights Under the Law oraz VoteRiders. Jak zawsze, będziemy wykorzystywać Augmented Reality, aby wzbogacić rzeczywisty świat wokół nas. Snapchatterzy będą zachęcani do rejestracji i głosowania poprzez zabawne Lenses i Filtry – a co ważniejsze, będą zachęcać znajomych do tego samego.”
W okresie poprzedzającym wybory parlamentarne, zespół kuratorów treści Snap’a będzie również prezentował lokalne historie Map, które podkreślają treści związane z zaangażowaniem wyborców jako kolejną zachętę do uczestnictwa.
I znowu, wszystkie te środki mogą mieć duży wpływ.
Snapchat twierdzi, że różne podpowiedzi w aplikacji pomogły ponad 30 milionom osób uzyskać dostęp do informacji o głosowaniu w 2020 roku, a także zainspirowały cztery miliony użytkowników do dowiedzenia się więcej o możliwościach kandydowania w 2021 roku.
Również znaczące:
„Badania przeprowadzone przez Center for Information & Research on Civic Learning and Engagement’s (CIRCLE) wykazały, że podczas tego cyklu wyborczego narzędzia Snapchata szczególnie pomogły zarejestrować czarnoskórą młodzież, a także młodych Amerykanów, którzy raczej nie poszli na studia – grupy, które zwykle są niedoinwestowane przez kampanie i organizacje, a także słabo reprezentowane w elektoracie”.
Jest to ważna uwaga, a Snapchat pozostaje kluczowym łącznikiem dla młodszych grup odbiorców – i jako taki, ważne jest, aby Snapchat nadal dostarczał zasoby edukacyjne i przewodniki, takie jak ten, aby pomóc użytkownikom dowiedzieć się więcej o partycypacji obywatelskiej i jak mogą mieć swój głos w procesie politycznym.