TikTok ogłosił nową serię aktywacji na Fashion Month 2022, w tym pokaz twórców, programowanie live streamów, nowe efekty cyfrowe i inne.
Jak wyjaśnia TikTok:
„W tym sezonie Fashion Month koncentruje się na #FashionForYou, wszechogarniającej celebracji osobistego stylu, samoekspresji i inkluzywności. Niezależnie od tego, czy jesteś na wybiegach w Paryżu, czy stąpasz po swoim korytarzu w domu, ten hashtag zachęca całą naszą społeczność do bycia częścią rozmowy o modzie bez względu na to, gdzie się znajdują.”
Przez następny miesiąc, trwający do 14 października, TikTok będzie prezentował szereg influencerów modowych i projektantów za pośrednictwem hashtagu #FashionMonth.
TikTok będzie również gospodarzem sesji na żywo z różnymi znanymi tożsamościami modowymi i publikacjami, w tym Julia Fox, Paper Magazine i WhoWhatWear.
TikTok współpracuje również z Vogue Magazine, aby pokazać wschodzących projektantów mody.
„W tej serii Vogue przedstawi czterech różnych projektantów z całego świata, którzy pokażą nam, jak powstają ich najbardziej popularne stylizacje. Upewnij się, że śledzisz @voguemagazine przez cały Fashion Month, aby zobaczyć, którzy projektanci są spotlighted!”.
Wreszcie, TikTok wprowadza również kilka nowych, inspirowanych modą efektów kreatywnych od Fenty Beauty, Glamour UK i innych.
Jeśli pracujesz w sektorze mody, może warto dostroić się, aby uzyskać najnowsze spostrzeżenia na temat najnowszych trendów, a jednocześnie uzyskać lepszy uchwyt, w jaki sposób ci influencerzy i wydawcy używają TikTok, aby uzyskać najlepszy efekt. Może być kilka cennych uwag – możesz śledzić wszystkie najnowsze aktywacje Fashion Month w aplikacji.