To było w rozwoju przez ostatnie kilka miesięcy, a dziś, Twitter uruchomił swój nowy zintegrowany wyświetlacz podcastów w zakładce Spaces, który teraz zostanie przemianowany na jego „Audio” zakładkę zamiast.
Jak widać na tym obrazku, nowa zakładka Audio podkreśli podcasty i treści Spaces (nagrane i na żywo) w jednym wyświetlaczu, z audycjami podzielonymi na konkretne tematy – lub „Stacje”, jak Twitter nazywa je.
To może pomóc w poprawie odkrycia Spaces, wyrównując je z już ustalonych podcastów, a także lepiej umożliwiając Twitter do kategoryzacji paszy audio, tak, że nie jesteś po prostu widząc wiele losowych transmisji Spaces w zakładce.
Jak wyjaśniono przez Twittera:
„Nowe stacje w zakładce Spaces ułatwią słuchanie w podróży i wielozadaniowość podczas słuchania ulubionych rozmów – czy to Spaces, czy podcastów. Po wejściu na kartę Spaces, zobaczysz trzy sekcje: na górze, zobaczysz Stacje, które przewijają się poziomo i będą zawierały różne tematy i Tematy do słuchania (jak Wiadomości, Filmy i TV, Muzyka, itp.). Poniżej, zobaczysz reflektor Przestrzenie, wymieniający niektóre z najlepszych audycji kuratorskich. I wreszcie, zobaczysz listę nadchodzących Przestrzeni, abyś mógł odpowiednio zaplanować, jeśli chcesz uczestniczyć w nich na żywo.”
Chodzi o to, że rozszerzony wybór poprawi odkrywanie Spaces, co było kluczowym problemem dla platformy – ponieważ podczas gdy danie każdemu możliwości prowadzenia własnych audycji audio w aplikacji jest dodatkową korzyścią, minusem jest to, że wiele z tych strumieni skończy się niską jakością.
Jeśli stukniesz w zakładkę Spaces, a wszystko co widzisz to audycje na tematy, które cię nie interesują, w końcu przestaniesz się sprawdzać, dlatego ta integracja ma dużo sensu, jeśli chodzi o pobudzanie kluczowych dyskusji Spaces w ramach bardziej kontekstowych parametrów.
Twitter mówi również, że jego wyświetlanie treści audio w zakładce będzie uczyć się preferencji słuchania:
„Stacje są zaprojektowane tak, aby uwzględnić Twoje zainteresowania, a im więcej z nich korzystasz, tym dokładniejsze się stają. Każda stacja jest unikalna i stworzona dla Ciebie; jeśli podoba Ci się to, co słyszysz, daj jej kciuk w górę. Jeśli nie, daj kciuka w dół. Będą one zawierać playlistę żywych i nagranych Spaces, a także podcasty.”
To oczywiście oznacza również, że Twitter będzie musiał ręcznie kuratorować transmisje Spaces do odpowiednich kategorii, ponieważ nie ma sposobu na automatyczne tagowanie ich do odpowiednich sekcji tematycznych. Ale Twitter pracuje również nad tym, z tagami dla Spaces, aby pomóc filtrować je na podstawie tematów.
„Nasze wewnętrzne badania wskazują, że 45% osób korzystających z Twittera w USA słucha również podcastów miesięcznie, więc będziemy automatycznie sugerować atrakcyjne podcasty, aby pomóc ludziom łatwo znaleźć i słuchać tematów, o których chcą usłyszeć więcej. Na przykład, jeśli ktoś regularnie wchodzi w interakcje z treściami Vox na Twitterze, prawdopodobnie zobaczy podcast Vox w hubie Spaces.”
Zaktualizowany wyświetlacz lepiej dostosowuje się również do podejścia Twittera do zaangażowania w czasie rzeczywistym, przy czym Twitter, według własnych słów, jest „domem łamiących się wiadomości i aktualizacji”.
„Fani uwielbiają widzieć, kiedy ich ulubione podcasty rozpoczynają nowy sezon, wyruszają w trasę lub popierają kolegę z podcastu do następnego odsłuchu. Zarówno początkujący, jak i uznani podcasterzy używają Twittera, aby pomóc rozszerzyć i poinformować swoich odbiorców.”
Rzeczywiście, Twitter ustanowił siebie jako lidera w czasie rzeczywistym zaangażowania wokół głównych wydarzeń medialnych – ale kapitalizacja na takie okazały się wyzwaniem dla aplikacji.
Przez lata, Twitter próbował połączyć dyskusje w czasie rzeczywistym i wydarzenia w jeden strumień, poprzez eksperymenty z transmisjami telewizyjnymi na żywo.
Te testy nigdy tak naprawdę nie opłacało się, ale przez połączenie podcastów w jeden strumień, wraz z powiązaną dyskusją tweet, że może być inny sposób, aby wykorzystać bardziej kompleksowe podejście w czasie rzeczywistym treści, które lepiej umożliwia nadawcom budować społeczność, dzięki czemu Twitter ważniejsze narzędzie w ich wysiłkach.
Więc to może skorzystać zarówno wschodzących nadawców w aplikacji, wraz z ustalonych podcastów.
Ale tak naprawdę, to Spaces, że Twitter chce wzmocnić, a to może skończyć się jest rzeczą, która pomaga wziąć Twitter Spaces do następnego poziomu, i pomaga twórcom połączyć się z większą publicznością w aplikacji.
Jeśli ludzie skończyć przy użyciu Twittera jako platformy podcastu.
Jest dość jasne, łączące logika tutaj – jak Twitter zauważa, 45% ludzi, którzy korzystają z Twittera również słuchać podcastów – ale jak to gra w rzeczywistości pozostaje do zobaczenia.
Ale wydaje się, że solidny dodatek, który może ostatecznie uczynić Przestrzenie większą uwagę, dla twórców i marketerów.
Zaktualizowana zakładka Audio jest obecnie testowana z wybraną grupą użytkowników globalnie na iOS i Androida.