Czy ludzie naprawdę chcą grup na Twitterze, by tweetować do bardziej zamkniętych społeczności w przeciwieństwie do nadawania ich myśli do wszystkich użytkowników?
Najwyraźniej tak – Twitter mówi, że ze względu na „przytłaczająco pozytywne” opinie na temat swojej nowej „Circles” zamkniętej opcji tweeting grupy, które po raz pierwszy uruchomiony do wybranych użytkowników w maju tego roku, to teraz przynosząc Kręgi do wszystkich użytkowników na iOS, Android, i web.
Więc teraz możesz powitać wszystkich swoich „prawdziwych” do Twittera czatu grupowego, który utrzymuje swoje dyskusje zamknięte i z oczu publicznych, dzięki czemu można utrzymać bardziej intymne interakcje w ramach doświadczenia tweet.
Jak wyjaśnia Twitter:
„Zanim napiszesz na Twitterze, zobaczysz teraz opcję, aby podzielić się swoim Tweetem albo ze swoim kręgiem, albo z pełną listą zwolenników. Kręgi mogą zawierać do 150 osób, i można dostosować, kto jest w i kto jest na zewnątrz w każdej chwili. Nie martw się, nikt nie zostanie powiadomiony o zmianach, których dokonasz w swoim kręgu”.
Członkowie Circle będą ostrzegani, że ich tweety są widoczne tylko dla tych w grupie poprzez zielony wskaźnik dołączony do każdego tweeta w grupie.
Kręgi – które, za każdym razem, gdy piszę to, przypomina mi Google nieudanej sieci społecznej Google+ – jest zasadniczo rozszerzenie Twittera opcji kontroli odpowiedzi, które rozpoczęła z powrotem w 2020 roku, które umożliwiają użytkownikom zdecydować, kto może zobaczyć i odpowiedzieć na każdy z ich tweetów. Twitter uruchomił również Communities, aby pochylić się nad tym samym, ułatwiając nowe rodzaje przypadków użycia dla tweetów, które lepiej dopasowują się do nowoczesnych zachowań związanych z dzieleniem się w aplikacjach społecznościowych.
Ponieważ nowość dzielenia się publicznie, za pośrednictwem własnej cyfrowej mydelniczki, po prostu nie jest to, co kiedyś, kiedy MySpace po raz pierwszy pojawił się na scenie.
Początkowo, gdy media społecznościowe po raz pierwszy stały się rzeczą, ludzie byli podekscytowani, aby mieć swoją własną przestrzeń cyfrową, osobistą stronę internetową, w rodzaju, bez dodatkowych opłat za hosting lub wymagania wiedzy kodowania. Ale z biegiem czasu, wśród różnych kontrowersji i rewelacji na temat doświadczeń i działań ludzi w przeszłości, powab publicznego udostępniania zużył się, co popchnęło więcej użytkowników do prywatnych grup i DM zamiast delegowania swoich myśli dla wszystkich, aby zobaczyć.
Rzeczywiście, szef Instagram Adam Mosseri niedawno przyznał, że większość dzielenia się na IG teraz występuje poprzez DM, co odzwierciedla, jak coraz więcej osób angażuje się, zamykając swoje czaty do tylko wybranych, mniejszych odbiorców.
Ale Twitter mówi, że to jest to, co ludzie chcą, co może otworzyć nowe przypadki użycia dla tweets – podczas gdy dla marek, może ułatwić nowe opcje budowania społeczności w aplikacji.
Wyobraź sobie ekskluzywne markowe kręgi dla swoich najlepszych fanów, lub invite-only grupy dla influencerów, aby pomóc promować swoje najnowsze produkty.
Istnieje wiele sposobów, w których może to być wykorzystane, a teraz, można dostać eksperymentowania, z kręgów dostępnych dla wszystkich użytkowników Twitter, na wszystkich platformach, od dziś.