Dlaczego Webmasterzy ignorują Twoje emaile?
„Oto jak uzyskać 100% wskaźnik otwarcia e-maila z 100% wskaźnikiem odpowiedzi dla twojego link buildingu outreach email” – powiedział nikt nigdy. To dlatego, że jest coraz trudniej nawet mieć webmasterów otworzyć swoje outreach emaile.
Oto rzecz – wysyłanie link building outreach emails nie jest tylko o blast out do tysięcy webmasterów z nadzieją na co najmniej 10% z nich nagradzając swoją ciężką pracę z linkiem. Gra o link building nie polega tylko na liczbach. Chodzi również o indywidualnego webmastera, dla którego próbujesz zamknąć link.
Większość czasu poświęcasz na szukanie stron i pisanie e-maili, kiedy pracujesz nad kampaniami zasięgowymi. I choć wymaga to wiele wysiłku, nie zawsze jest kluczem do zdobycia webmasterów.
Oto kilka błędów, które prawdopodobnie popełniasz w tej chwili:
Nie używasz profesjonalnego adresu e-mail
Wydaje się, że to bardzo podstawowa rzecz do rozważenia, ale wielu twórców linków nie dostrzega znaczenia używania adresu e-mail, który jest godny zaufania. Ważne jest, aby pamiętać, że kiedy docierasz do webmasterów, reprezentujesz markę – czy to bloga, organizację, firmę, czy nawet siebie.
Dlatego też musisz zaprezentować się w jak najlepszy sposób. Jednym ze sposobów, aby to zrobić jest posiadanie profesjonalnego adresu e-mail dla kampanii outreach. Nie zapomnij zmienić adresu e-mail z adresu sasukeretsu02@gmail.com , którego używasz w aplikacjach do gier!
Najlepszą praktyką przy robieniu kampanii email outreach dla swojej marki jest używanie oficjalnego firmowego adresu email. Alternatywnie możesz użyć prostego, który wymienia Twoje imię i nazwisko, jeśli nie jest on dostępny dla Ciebie. Upewnij się tylko, że jest on dokładny, bo inaczej skończysz wyglądając jak oszust.
Oto e-mail, który jeden z członków mojego zespołu w SEO Hacker dostał od kogoś, kto chciał zamieścić gościnny wpis na tym blogu:
Adres e-mail nosi nazwę „Muhammad S.”, jednak osoba przedstawiła się jako „Marina”.
Czekaj, co to jest!
Podrapałem się po oczach, żeby spróbować to wyjaśnić, ale tak, to jest Muhammad, który zmienił się w Marinę.
Jest to mały szczegół, który w dużej mierze wpływa na to, jak webmasterzy widzą Ciebie i Twoją wiarygodność. Upewnij się, że masz odpowiednią i dokładną nazwę na swój e-mail, tak że jesteś bardziej prawdopodobne, aby zbudować solidne partnerstwo z webmasterów w zamian.
Nie ujawniasz swoich powiązań
Kiedy stukasz webmasterów po raz pierwszy o możliwości budowania linków, oczekuje się, że przedstawisz się właściwie, a robienie tego nie powinno być ograniczone do podania swojego nazwiska. Musisz dać webmasterom znać kim jesteś, co robisz, gdzie pracujesz i z jaką organizacją/organizacjami jesteś związany.
Pomocne może być również podzielenie się odrobiną swojego doświadczenia w branży i tym, co udało ci się osiągnąć. To może brzmieć jak poradnik pisania listu motywacyjnego do podania o pracę, ale kampania emailowa jest właściwie do niego podobna w swojej naturze.
Najpierw musisz dać im znać o sobie, a następnie sprawić, by zrozumieli, dlaczego powinni z Tobą współpracować. To, ponownie, dodaje poziom wiarygodności do twojego e-maila.
Oto e-mail, który otrzymałem kilka miesięcy temu jako przykład:
W powyższym mailu, przedstawił sięgdzie pracuje i jaka jest jego rola w firmie. Podał też trochę tła działalności, które jest całkiem imponujące, mogę dodać.
E-mail taki jak ten jest dobrym przykładem tego, jak sprzedawać siebie i swoją markę. Link do ich strony internetowej, profil LinkedIn, i spersonalizowany podpis e-mail są wszystkie świetnym dodatkiem. Są to wszystkie sposoby dla webmasterów, aby wiedzieć, że jesteś legit.
Na przykład, jeśli jesteś kimś, kto chce pisać gościnnie na blogu związanym z marketingiem, musisz położyć informacje, które powiedzą, że jesteś ekspertem w swojej branży. W przeciwnym razie, dlaczego webmaster pozwoliłby obcy napisać coś, co ich lojalni zwolennicy będą czytać?
Nie zwracasz się do webmasterów po imieniu
To jest to, co uważam za jeden z najczęstszych błędów link building e-mail ludzie robią, gdy dociera do webmasterów. Zostałem nazwany „Hej”, „Drogi„, i „Dude ” sposób więcej niż kiedy jestem nazywany przez moje imię. Biorąc pod uwagę, że codziennie dostaję mnóstwo próśb o linki i wkłady do treści, staje się to trochę męczące, aby być odbiorcą tych niewybrednych e-maili.
Oto kolejny dziwny sposób, w jaki ktoś zwrócił się do mnie w mailu:
Co mogę powiedzieć? Tak, na pewno nie dam temu kolesiowi linka.
Zwracanie się do webmasterów po imieniu to mały gest, który pokazuje, że wykonałeś swoje zadanie. Że zbadałeś stronę i ludzi, którzy ją prowadzą. To nie jest nawet trudne zadanie do wykonania, jeśli sięgasz po mój blog. Możesz łatwo zauważyć moje nazwisko w lewym rogu strony bloga.
Kiedy nie poświęcasz czasu na dokładne badania, może to również sugerować, że nie rozumiesz w pełni strony internetowej i treści, które musi poprawić. Oznacza to również, że nie będziesz w stanie naprawdę dodać do niej wartości, co neguje sens tworzenia dobrego partnerstwa.
Nie używasz kreatywnej linii tematu
Jeśli chodzi o link outreach, chciałbyś iść na strony z dobrym ruchem i czytelnictwem. Oczywiście, nie będziesz jedynym strzelającym o backlink z tych stron. Będą setki, jeśli nie tysiące, ludzi sięgających po ten sam cel. To sprawia, że zadanie link outreach niezwykle konkurencyjne.
Kiedy webmasterzy dostają dziesiątki e-maili na co dzień, istnieje ogromne prawdopodobieństwo, że nie będą w stanie przeczytać każdego z nich. Co więc powinieneś zrobić w tej sytuacji? Jedyną opcją, jaką masz, jest wyróżnienie się. Możesz to zrobić poprzez uczynienie swojej linii tematu wystarczająco przekonującym, aby zostać zauważonym i klikniętym.
Webmasterzy są zajęci ludzie, więc musisz być w stanie uzyskać swój punkt przez zaledwie kilka słów. Jeśli uważasz, że jest on zbyt długi, prawdopodobnie masz rację. Więc przejrzyj i ponownie edytuj treść swojego maila, aż będziesz pewien, że zajęta osoba przeczyta go i zrozumie w ciągu 1 minuty.
Aha, i nie staraj się, aby Twój temat był zbyt clickbait-y, bo inaczej będzie po prostu mylący.
Oto linia tematyczna, która rozwaliła mój umysł:
Pomijając fakt, że zdjęcie profilowe tej osoby to południowokoreańska celebrytka, adresuje ona również dwa inne błędy: imię jest oczywiście fałszywe, a linia tematu jest nie z tego świata.
E-maile z liniami tematycznymi takimi jak ta trafiają prosto do mojego folderu spamu. Zastanawiam się, jak wiele osób faktycznie daje tego rodzaju e-maile link chociaż? Prawdopodobnie zero.
<h2>Kluczowywniosek
E-maile informacyjne są nadal jednym z najlepszych sposobów, aby uzyskać link in-content. Mój zespół i ja wysłaliśmy wiele wiadomości do webmasterów i doświadczyliśmy fenomenalnego sukcesu przez lata.
Sukces, którego doświadczyliśmy, został osiągnięty przez nas, biorąc czas, aby studiować każdego webmastera i jak się komunikują i craft e-mail z dużą ilością myśli i opieki.
Jakość e-maili wysyłanych do webmasterów może być dotknięta przez proste rzeczy, o których prawdopodobnie nawet nie myślisz. To może być łatwo powodem, dlaczego się frustrujesz, myśląc o tym, co jeszcze możesz zrobić, aby zrobić udane kampanie zasięgowe.
Następnym razem, gdy będziesz chciał nacisnąć przycisk ” Wyślij „, spróbuj spojrzeć jeszcze raz – nie na treść, ale na to, jak pakujesz swoją wiadomość do webmasterów. Czy wyglądasz i brzmisz wiarygodnie, jesteś godny zaufania i posiadasz wiedzę? Jeśli twoja odpowiedź jest tak na wszystkie trzy, to może po prostu dostać swój ciężko zarobiony link.
Masz jakieś link building outreach e-mail porady chcesz podzielić? Skomentuj poniżej i zobacz co inni o nich myślą!