Miesiąc Dziedzictwa Latynoskiego trwa od 15 września do 15 października, a TikTok uczci tę okazję szeregiem transmisji na żywo, spotami małych firm, ogłoszeniami twórców i nie tylko.
Po pierwsze, TikTok ogłosił swoją najnowszą kohortę Latinx TikTok Trailblazers – „następną generację trendsetterów i liderów cyfrowej rozrywki nominowanych przez społeczność za ich kreatywność i autentyczność”.
Jest to trzecia iteracja programu TikTok’s Latinx Trailblazers, w którym platforma chce podkreślić te wschodzące głosy w całej aplikacji.
„Przez cały miesiąc dziedzictwa latynoskiego, nasi 2022 Trailblazers będą dzielić się swoimi historiami poprzez spoty twórców na @tiktokcreators, @tiktok i nasze nowo uruchomione konto @casatiktok”.
TikTok ogłosił również odbiorców swojego programu Latinx Creatives Grant, stworzonego we współpracy z MACRO i UnbeliEVAble Entertainment, który zapewni uczestnikom programowanie edukacyjne i możliwości nawiązywania kontaktów, wraz z maksymalnie 50 000 USD bezpośredniego finansowania, aby pomóc im osiągnąć ich cele.
TikTok będzie również gościł transmisje na żywo od różnych twórców w tym okresie, podczas gdy będzie starał się podkreślić muzyków latynoskich poprzez swoje opcje muzyczne.
Będzie również gospodarzem serii salonów 'Visionary Voices’ w NY:
„Nasze wydarzenie inaugurujące Miesiąc Dziedzictwa Łacińskiego zgromadzi społeczność twórców latynoskich i SMB należących do Latynosów w celu uczczenia zmieniających branżę w całej diasporze latynoskiej. Wieczór będzie również obejmował specjalny panel dyskusyjny na temat tego, jak twórcy i SMB napędzają kulturę i kreatywność w społeczności latynoskiej.”
Może to być dobra okazja, aby połączyć się z otaczającymi wydarzeniami, jeśli Twoja firma ma bezpośredni związek z Miesiącem Dziedzictwa Łacińskiego lub jeśli istnieje powiązanie z obchodami, które byłoby istotne dla tych w społeczności latynoskiej.
Może też po prostu zapewnić Ci możliwość dostrojenia się i dowiedzenia się więcej o tym wydarzeniu oraz szerzej o historii łaciny.