Google ogłosiło aktualizację przetwarzania Merchant Center, która ma pomóc markom oferować klientom bardziej precyzyjne szacowane czasy dostawy.
Począwszy od 9 kwietnia, Google będzie wykorzystywać minimalne i maksymalne atrybuty czasu przetwarzania w danych produktu zarówno dla reklam w Zakupach, jak i bezpłatnych ofert.
Dlaczego nas to obchodzi. Czas dostawy odgrywa kluczową rolę w procesie podejmowania decyzji przez konsumenta podczas dokonywania zakupu. Oferując bardziej precyzyjne czasy dostawy, możesz zwiększyć zaufanie do swojej marki. Ta zwiększona niezawodność może z kolei przyczynić się do wyższych współczynników konwersji.
Kolejne kroki. Jeśli uwzględniasz szczegóły dotyczące czasu przetwarzania bezpośrednio w danych produktu, ważne jest, aby sprawdzić atrybuty wysyłki pod kątem dokładności. Pamiętaj, aby zaktualizować je do 9 kwietnia, aby upewnić się, że wyświetlane szacowane czasy dostawy dla Twoich produktów są prawidłowe. Przyczyni się to do dokładnego przedstawienia terminów dostaw dla potencjalnych klientów.
Pierwszy zauważony. Aktualizacja przetwarzania Merchant Center została po raz pierwszy oznaczona przez starszego menedżera ds. marketingu wydajności i prelegenta SMX Next, Thomasa Eccela. Udostępnił on zrzut ekranu wiadomości e-mail, którą otrzymał od Google z informacją o aktualizacji na X:
Komentując aktualizację, Eccel powiedział Search Engine Land:
- „Myślę, że ta aktualizacja jest dobra, ponieważ poprawia doświadczenia zakupowe klientów, dostarczając im dokładniejszych informacji o tym, ile czasu zajmie przetworzenie ich zamówień przed wysyłką”.
- „Dodatkowo, dla reklamodawców i sprzedawców może to być korzystne, aby ustalić właściwe oczekiwania dotyczące czasu dostawy”.
Szczegółowa analiza. Przeczytaj nasz przewodnik po reklamach w Zakupach Google i bezpłatnych ofertach, aby dowiedzieć się, jak zwiększyć widoczność produktów w Google.
Dodaj Search Engine Land do swojego kanału wiadomości Google.
Nowości w Search Engine Land
O autorze
Nicola Agius jest redaktorem ds. płatnych mediów w Search Engine Land, do którego dołączyła w 2023 roku. Zajmuje się płatnymi mediami, mediami detalicznymi i nie tylko. Wcześniej była dyrektorem SEO w Jungle Creations (2020-2023), nadzorując strategię redakcyjną firmy dla wielu stron internetowych. Ma ponad 15-letnie doświadczenie w dziennikarstwie i wcześniej pracowała w OK! Magazine (2010-2014), Mail Online (2014-2015), Mirror (2015-2017), Digital Spy (2017-2018) i The Sun (2018-2020). Wcześniej współpracowała również z agencją SEO Blue Array, aby być współautorką bestsellerowej książki Amazon Mastering In-House SEO.