Jeśli Twoja platforma handlowa jest online i osobiście, potrzebujesz elastyczności w zakresie płatności. Ten artykuł obejmuje zwinne narzędzia punktu sprzedaży i wtyczki, które mogą zasilić Twój biznes na WordPressie.
Pokażemy kilka wtyczek i innych opcji, które pozwalają na elastyczność sprzedaży twarzą w twarz z klientem lub online, ustawiając swoją firmę na sukces omnichannel!
Jak zobaczysz, wiele opcji jest darmowych i można je odpowiednio uaktualnić. Wszystkie one mają dobre wyniki i są ugruntowanymi systemami punktów sprzedaży (POS), które działają jak współczesna kasa fiskalna (i są znacznie mniej kłopotliwe).
Przyjrzymy się następującym:
Mam nadzieję, że po przeczytaniu tego postu będziesz miał dobry pomysł na to, jaki rodzaj narzędzia POS działa najlepiej dla Twojej firmy i możesz go odpowiednio skonfigurować.
Ale najpierw…
Dlaczego powinieneś używać dobrego systemu POS?
To może wydawać się oczywiste. To dlatego, że musisz sprzedawać osobiście i online, prawda? Jednak jest w tym trochę więcej racji. Dobry system POS wykracza poza zwykłe dzwonienie do klienta.
Dzisiejsze systemy mogą integrować się z innymi systemami, śledzić sprzedaż, zarządzać towarami – a także oferować pewne technologie, które mogą podnieść Twoje usługi na wyższy poziom.
Niektóre korzyści obejmują:
– Sprzedaż może być usprawniona z wielu lokalizacji.
– Zwiększa się funkcjonalność.
– Możliwość śledzenia danych w czasie rzeczywistym.
– Lepszy chwyt w zarządzaniu pracownikami.
– Automatycznie uzyskać zarządzanie swoimi podatkami.
I więcej…
Niezwykle ważne jest, aby być na bieżąco z tym, co możesz zrobić podczas sprzedaży osobistej i online za pomocą witryny WordPress.
Więc, jesteś gotowy, aby spieniężyć? Let’s go!
Systemy punktów sprzedaży
Oto garść nowoczesnych, wydajnych i znanych systemów POS, które pomogą Twojej witrynie WordPress. Nie są one w żadnej szczególnej kolejności. (I proszę zauważyć: nie jesteśmy związani z ŻADNYM z nich. Po prostu uważamy je za najlepsze wybory).
FooSales
FooSales synchronizuje twój inwentarz WooCommerce z punktem sprzedaży.
Jeśli używasz WooCommerce, wtyczka FooSales to system POS, który sprawi, że każdy komputer, iPad lub tablet z systemem Android stanie się fizyczną przestrzenią handlową.
Ta wtyczka pomaga umożliwić prowadzenie działalności z dowolnego miejsca na świecie i sprzedawać swoje przedmioty WooCommerce szybko i łatwo. Automatycznie synchronizuje twoje zapasy produktów WooCommerce, zamówienia i dane klientów.
I7e_1tpTrRU
Ekran sprzedaży i narzędzia wyszukiwania mogą szybko zlokalizować produkty z obrazami i opisami, dzięki czemu możesz skupić się na klientach, gdy się wymeldowują. Dodaje pozycje, pokazuje ilości produktów i oferuje szybką kasę jednym kliknięciem.
Wszystkie przedmioty są wyświetlane – dzięki czemu łatwo jest zlokalizować i sprawdzić klientów.
Płatności można dokonywać za pomocą Square i Stripe. Wykorzystuje mocne strony obu platform i pozwala na wprowadzenie informacji o karcie kredytowej lub zakup dodatkowych terminali za miesięczną opłatą.
Istnieje również miesięczna opłata związana z korzystaniem z tej wtyczki. Różnią się one w zależności od liczby stron internetowych i dodatków.
Hike
Hike to kolejna opcja wtyczki dla WooCommerce POS.
Dla innej opcji WooCommerce, Hike oferuje rozwiązanie POS w sklepie i online. Integruje się z WooCommerce, umożliwiając dostęp do klientów, katalogu produktów, zapasów i innych niezbędnych informacji.
Dzięki Hike możesz kontrolować i zarządzać całym swoim biznesem z punktu sprzedaży detalicznej PSystem OS. Działa z iPadami, komputerami PC i produktami Mac. Jest w pełni interaktywny z systemami płatności kartą, takimi jak PayPal Here, Tyro i iZettle.
5GZAsWG6xR8
Istnieje wiele opcji POS, w tym oferowanie rabatów do sprzedaży, parkowanie zamówień, umożliwienie niestandardowej sprzedaży i dodawanie notatek o zamówieniach.
Ponadto możesz użyć istniejącego terminala kart – więc nie musisz kupować go bezpośrednio od nich. To powiedziawszy, oferują pakiety sprzętowe dla kompletnych systemów POS (kasa fiskalna, drukarka paragonów itp.).
Ceny różnią się w zależności od placówki, rejestrów i innych czynników.
Square
Square nie jest obcy dla nowoczesnych systemów POS.
Bardzo popularnym POS-em jest Square. Miliony marek korzystają z ich oprogramowania do przyjmowania płatności w sklepie i online.
Możesz szybko i łatwo włączyć Square do swojej firmy – niezależnie od tego, czy jest to strona internetowa dewelopera WordPressa, restauracja, czy sprzedawca uliczny – nazywasz to!
Mają świetne rozwiązania do uzyskania zapłaty dzięki swoim elastycznym narzędziom omnichannel commerce. Oferują rejestry, terminale, stojaki, czytniki i inne dla sprzedaży osobistej. W przypadku sprzedaży online, istnieje aplikacja przypominająca doświadczenie zakupowe, dostosowanie, możliwość wyróżnienia produktów i wiele więcej.
Ich plany są różne – ale można zacząć za darmo. Darmowy plan nie bierze opłat transakcyjnych, ale poza tym, nie ma żadnych kosztów. Możesz uaktualnić, aby włączyć więcej funkcji.
wePOS
wePOS to wtyczka skoncentrowana na WooCommerce.
wePOS to kolejna wtyczka, która oferuje szybką i responsywną opcję WooCommerce POS. Możesz łatwo przyjmować zamówienia i śledzić zapasy w swoim sklepie WooCommerce.
Plus, możesz fizycznie liczyć produkty WooCommerce, skanując kody kreskowe i dodając je bezpośrednio do koszyka klienta, aby przetworzyć zamówienie.
Posiada elegancki UI, który jest łatwy w nawigacji. Z tego możesz zarządzać swoimi zapasami i zamówieniami.
Możesz zobaczyć zorganizowane elementy, całkowity koszt, podatek i więcej.
Istnieje darmowa wersja i aktualizacje dostępne. Mają również 24/7 wsparcie.
Oliver
Oliver jest tutaj dla twoich potrzeb sklepu WooCommerce.
Z oceną 5 gwiazdek, wtyczka Oliver dla WooCommerce może być świetną opcją dla systemu POS dla Twojej firmy.
Stwierdzają: „Jest prosty, inteligentny i łatwy w użyciu”. Wykonany specjalnie dla WooCommerce, pozwala na spójne połączenie eCommerce i fizycznych sklepów murowanych. Wszystko jest w jednym miejscu i nie ma potrzeby korzystania z wielu integracji.
bUvbb8plbjw
Jest zaprojektowany do pracy z wieloma urządzeniami, w tym iPad, Mac lub PC. System obsługuje korzystanie z myszy, touchpada oraz wprowadzanie danych za pomocą klawiatury.
Mają też sprzęt POS, jak terminal, drukarka czy rozwiązania all-in-one.
Oliver jest bezpłatny w użyciu, ale dostępne są aktualizacje. Plus, obejmują one wsparcie.
Toast
Toast może być tostem Twojego rozwiązania POS.
Toast jest nazwany tak z jakiegoś powodu – specjalizuje się w restauracjach. Tak więc, jeśli Twoja restauracja działa na WordPressie lub innej platformie, możesz rozważyć ten system.
Jesteś w stanie zarządzać całą sprzedażą osobistą i internetową w jednym miejscu. Zauważają, że ich sprzęt klasy restauracyjnej jest 3x szybszy niż konkurencja, a ty możesz zintegrować swoje FOH (front of house) i BOH (back of house), aby zmniejszyć czas biletów nawet o 40%.
Platforma Toast zawiera nawet listę płac i zarządzanie zespołem – więc wykracza poza zwykłą opcję POS.
Ich sprzęt obejmuje urządzenia ręczne do zamawiania, kuchnię dsystemy wystawiennicze, kioski samoobsługowe i wiele innych.
Korzystanie z niego jest bezpłatne. Jak wiele innych naszych systemów, aktualizacje są dostępne w zależności od potrzeb.
Shopify
Zrób mi zakupy: Shopify może być rozwiązaniem POS, którego szukasz.
Kolejną znaną platformą (miliony sprzedawców i 10% amerykańskiego eCommerce) jest Shopify. Shopify pozwala klientom na składanie zamówień online lub osobiście. Posiada funkcję kasy jednym kliknięciem, która pozwala kupującym płacić jak chcą – za pośrednictwem portfeli cyfrowych lub wielu walut.
Zawiera mnóstwo informacji na temat danych klientów. Wszystko od ich zachowania, całkowitych sesji, numerów zamówień i więcej.
Dodatkowo, włączają Twoje media społecznościowe z narzędziami dla Facebooka, Instagrama, TikTok i innych kanałów.
Jest cała gama tego, co Shopify oferuje, stąd jego popularność. Koniecznie odwiedź ich stronę internetową, aby uzyskać więcej informacji.
A jeśli chodzi o ceny, jest darmowa próba – w przeciwnym razie, to kosztuje.
Istnieją różne poziomy, które możesz zakupić, w zależności od tego, jakie są Twoje potrzeby dla Twojego sklepu.
Stripe
Stripe nie jest tajemnicą dla POS.
Stripe to bardzo znana firma POS, która oferuje rozwiązania dla milionów firm na całym świecie. Współpracuje z jednymi z największych marek (Amazon, Instacart, Zoom, Lyft, itp).
Dla nas Stripe jest włączony do naszej wtyczki Client & Billing w The Hub i Forminator do przyjmowania płatności.
Są one wyposażone we wszystko, co łączy witryny i aplikacje do płatności. Z obsługą 135+ walut, jest dostępny do użytku z kartami kredytowymi, i debetowymi, wirtualnymi portfelami i innymi. Dodatkowo mają elementy, takie jak terminale, do sprzedaży osobistej.
Plus, są one duże na bezpieczeństwo, z zespołem światowej klasy ekspertów bezpieczeństwa na ich czele. Otrzymali również licencje regulacyjne na całym świecie.
Stripe jest darmowy w użyciu, ale bierze procent od kosztów.
PayPal
PayPal to kolejny gigant w branży POS.
Podobnie jak Stripe, PayPal jest kolejnym rozwiązaniem płatniczym, którego używamy dla naszych produktów. PayPal jest popularny także wśród milionów innych firm.
Znany jest głównie w sieci, jednak oferuje oprogramowanie POS, dzięki któremu możesz prowadzić swój biznes w sieci i poza nią.
Ich POS oferuje usprawnioną kasę, metryki biznesowe i aplikację. Możesz łatwo zarządzać produktami z cenami, poziomami zapasów i innymi elementami – wszystko w jednym miejscu.
Przenośny terminal, którego używa PayPal, jest całkowicie przenośny. Akceptuje większość form płatności (kredyt, debet, Google Pay itp.) I działa z płatnościami chipowymi i zbliżeniowymi.
Obecnie istnieje 2,29% opłata transakcyjna i koszty za terminal. Jednak aplikacja PayPal Zettle jest całkowicie darmowa w użyciu.
Bądź na bieżąco z Twoim sklepem
Ze wszystkich tych 10 opcji, które właśnie pokryliśmy, z pewnością możesz pozostać na szczycie sprzedaży swojej witryny WordPress – osobiście i online. Niezależnie od tego, czy jest to wtyczka, czy osobny system, modernizacja Twojej platformy sprzedaży jest szybka i łatwa.
I ze wszystkimi najnowszymi osiągnięciami w sprzedaży (analityka w czasie rzeczywistym, natychmiastowa kasa, kontrola zapasów itp.), nie ma powodu, aby utknąć z czymkolwiek, ale najbardziej efektywną metodą dla Twojej firmy.
Aby uzyskać więcej informacji na temat sprzedaży online, sprawdź nasz artykuł na temat bramek eCommerce.
Kiedy masz już wdrożone systemy, nie ma żadnego powstrzymywania klientów przed zakupami!