Reddit Ads Manager został zaktualizowany, aby uprościć proces tworzenia i śledzenia kampanii w bardziej efektywny sposób.
Platforma oferuje teraz sześć nowych zautomatyzowanych funkcji zaprojektowanych w celu zapewnienia reklamodawcom łatwego dostępu do najlepszych praktyk kreatywnych.
Dlaczego nas to obchodzi. Aktualizacje te oferują reklamodawcom prostsze sposoby tworzenia kampanii i otrzymywania wsparcia kreatywnego, co może być szczególnie korzystne dla małych i średnich firm (SMB) z ograniczonymi zasobami.
Inteligentne nagłówki. To nowe narzędzie automatycznie generuje różne nagłówki reklam dostosowane do unikalnych odbiorców Reddit. Aby z niego skorzystać, reklamodawcy muszą jedynie wprowadzić adres URL swojej witryny.
Przycinanie zasobów kreatywnych. To nowe narzędzie umożliwia reklamodawcom przycinanie obrazów w celu dopasowania ich do specyfikacji formatu reklam Reddit, upraszczając proces przesyłania.
Najtańsza zautomatyzowana strategia ustalania stawek. To nowe narzędzie zostało zaprojektowane, aby pomóc reklamodawcom zmaksymalizować wyniki kampanii w ramach ich budżetów poprzez automatyczne ustawienie kwoty kosztu reklamy. Początkowo używane przez reklamodawców koncentrujących się na ruchu i prostym tworzeniu, jest teraz dostępne dla tych, których celem są konwersje i instalacje.
Średnie budżety dzienne. Ta aktualizacja automatyzuje dzienne budżety reklamodawców, aby dostosować je do całkowitych wydatków na tydzień, zmniejszając potrzebę ręcznych korekt w celu uwzględnienia wahań wydatków.
Zaktualizowane zarządzanie kampaniami. Reddit ulepszył swoje funkcje duplikacji i edycji zbiorczej, aby umożliwić reklamodawcom duplikowanie istniejących kampanii, grup reklam lub reklam i wykorzystywanie ich jako wzoru dla nowych. Ponadto narzędzie do edycji zbiorczej ma nowy interfejs użytkownika, ułatwiający szybszą edycję i optymalizację kampanii.
Ulepszenia raportowania w Reddit Dashboard. Reddit zaktualizował interfejs pulpitu nawigacyjnego, aby zwiększyć przejrzystość dla reklamodawców śledzących wyniki kampanii w czasie rzeczywistym. Aktualizacje oferują lepszą użyteczność, nowe wykresy wyświetlające wskaźniki wydajności oraz dodatkowe opcje filtrowania raportów w celu spersonalizowanego śledzenia.
Otrzymuj codzienny biuletyn, na którym polegają marketerzy.
Co mówi Reddit. Jim Squires, wiceprezes Reddit ds. marketingu biznesowego i rozwoju, powiedział w oświadczeniu:
- „Każda kampania na Reddit jest wyjątkowa, a my koncentrujemy się na zaspokajaniu potrzeb naszych reklamodawców, zapewniając jednocześnie najlepsze praktyki w zakresie kreacji, strategii i zarządzania kampaniami”.
- „Dzięki automatyzacji naszym celem jest ułatwienie tworzenia najlepszych i najbardziej odpowiednich reklam zarówno dla reklamodawców, jak i użytkowników. Na przykład Smart Headlines to intuicyjne narzędzie, które wszyscy reklamodawcy Reddit mogą wykorzystać, aby skutecznie dotrzeć do swoich odbiorców”.