Funkcja automatycznego linkowania SmartCrawl umożliwia automatyczne przekształcanie określonych słów kluczowych lub fraz w wewnętrzne lub zewnętrzne linki w treści witryny, oszczędzając czas i wysiłek, ułatwiając łączenie i zwiększając ogólne SEO witryny.
Łączenie stron internetowych jest zasadniczo tym, co sprawia, że sieć jest siecią. Inteligentne i skuteczne łączenie stron internetowych poprawi SEO witryny i odegra kluczową rolę w zwiększeniu widoczności i sukcesu witryny.
W tym kompleksowym przewodniku omówimy praktyczne zastosowania funkcji automatycznego linkowania wtyczki SmartCrawl i sposób, w jaki może ona pomóc zautomatyzować ważny aspekt SEO witryny.
Omówimy następujące kwestie:
Znaczenie linkowania treści internetowych dla poprawy SEO
Linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne to podstawowe elementy SEO, które pomagają poprawić widoczność i ranking witryny w wyszukiwarkach oraz nawigację użytkowników.
Linkowanie wewnętrzne odnosi się do praktyki łączenia stron w obrębie tej samej witryny. Jest to skuteczny sposób na poprowadzenie użytkowników przez witrynę, ułatwienie wyszukiwarkom indeksowania i indeksowania stron oraz ustanowienie hierarchicznej struktury stron.
Linkowanie wewnętrzne może również pomóc w dystrybucji linków w całej witrynie, co może poprawić ranking poszczególnych stron.
Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszym kompleksowym przewodnikiem po budowaniu linków wewnętrznych.
Z drugiej strony linkowanie zewnętrzne obejmuje linkowanie do innych witryn lub stron, które nie znajdują się w tej samej domenie.
Linki zewnętrzne mogą dostarczyć użytkownikom dodatkowych informacji lub zasobów, a także mogą pomóc w ustaleniu autorytetu witryny i jej znaczenia w danej dziedzinie lub branży.
Czym jest automatyczne linkowanie SmartCrawl i jak działa?
Potężna funkcja automatycznego linkowania SmartCrawl automatyzuje wewnętrzne i zewnętrzne linkowanie strony i poprawia SEO witryny.
Działa ona poprzez umożliwienie wyboru typów postów, dla których chcesz włączyć automatyczne linkowanie oraz typów postów lub taksonomii, z którymi można się połączyć.
Oznacza to, że możesz wybrać obszary swojej witryny, w których chcesz zastosować funkcję automatycznego linkowania i wybrać dokładnie, w których typach postów wtyczka powinna automatycznie wstawiać linki. Każdy typ postu aktywny w witrynie będzie wtedy dostępny do linkowania słów kluczowych.
Załóżmy na przykład, że prowadzisz firmę zajmującą się tworzeniem stron internetowych i oferujesz pakiet do tworzenia stron internetowych, hostingu i konserwacji stron internetowych o nazwie „Total Business Care Service”, który ma stronę informacyjną, na której klienci mogą kupić usługę.
Dodatkowo załóżmy, że prowadzisz blog na swojej stronie, na którym publikujesz artykuły na tematy związane z informacjami WordPress i chcesz linkować do bloga z wiadomościami WordPress za każdym razem, gdy użytkownik wpisze słowa „wiadomości WordPress”.
Bez wtyczki SmartCrawl musiałbyś ręcznie tworzyć te linki za każdym razem, gdy piszesz tekst na swoich stronach i postach.
Dzięki SmartCrawl możesz włączyć i skonfigurować automatyczne linkowanie w kilku prostych krokach i zaoszczędzić sobie mnóstwo czasu, pozwalając wtyczce na automatyczne łączenie tekstu ze stronami wewnętrznymi i zewnętrznymi.
Pozwól SmartCrawl automatycznie linkować do stron wewnętrznych i zewnętrznych, które określisz dla określonych słów kluczowych.
Przewodnik krok po kroku dotyczący korzystania z automatycznego linkowania SmartCrawl
Korzystanie z funkcji automatycznego linkowania SmartCrawl jest bardzo proste.
Po pierwszet, upewnij się, że zainstalowałeś i aktywowałeś SmartCrawl Pro. Automatyczne linkowanie nie jest dostępne w darmowej wersji wtyczki.
Następnie przejdź do SmartCrawl > Ustawienia > Narzędzia zaawansowane. Tutaj znajduje się sekcja Automatyczne linki.
Uwaga: Jeśli korzystasz z tej funkcji po raz pierwszy, kliknij przycisk Aktywuj.
Aktywuj funkcję automatycznego linkowania SmartCrawls.
Spowoduje to włączenie tej funkcji w witrynie i wyświetlenie ekranu automatycznego linkowania.
Ekran automatycznego linkowania SmartCrawl.
Funkcja ma cztery główne zakładki, które pozwalają dokładnie skonfigurować sposób, w jaki wtyczka ma obsługiwać automatyczne łączenie słów kluczowych w witrynie.
Omówmy pokrótce każdą z zakładek:
Typy postów
Ta zakładka pozwala wybrać obszary witryny, w których ma zostać zastosowana funkcja automatycznego linkowania. Użyj tej karty, aby wybrać typy postów, z których chcesz wstawiać linki.
Każdy aktywny typ postu w witrynie jest dostępny do linkowania słów kluczowych.
Po wybraniu typów postów, w których mają zostać wstawione linki, wyświetlone zostanie pole „Link do”. Użyj rozwijanego menu, aby wybrać typy postów lub taksonomie, do których chcesz wstawić link.
Wybierz typy postów lub taksonomie, do których mają prowadzić linki.
Określono teraz obszary witryny, w których będą stosowane automatyczne łącza.
Pamiętaj, aby zapisać ustawienia przed kontynuowaniem.
Linki niestandardowe
W tej sekcji możesz przejąć kontrolę nad strategią linkowania.
Dodaj tutaj słowa kluczowe lub frazy kluczowe, które chcesz automatycznie łączyć z określonymi adresami URL (wewnętrznymi lub zewnętrznymi).
Określ automatyczne linki wewnętrzne i zewnętrzne w zakładce Linki niestandardowe.
SmartCrawl będzie teraz automatycznie tworzyć linki w całej witrynie przy użyciu określonych słów kluczowych i adresów URL.
SmartCrawl automatycznie tworzy linki w treści.
Wykluczenia
Użyj zakładki Wykluczenia, aby upewnić się, że określone słowa kluczowe lub adresy URL nie będą linkowane.
Wyklucz słowa kluczowe i adresy URL z automatycznego linkowania.
Ustawienia
Zakładka Ustawienia pozwala określić globalne ustawienia dla strategii automatycznego linkowania podczas korzystania ze SmartCrawl.
Na przykład, można ustawić minimalną długość tytułu i taksonomii, maksymalne limity linków, zezwolić na automatyczne linki do pustych taksonomii, zapobiec linkowaniu w tagach nagłówków, a nawet przetwarzać kanały RSS.
Inne opcje obejmują dopasowywanie z uwzględnieniem wielkości liter, zapobieganie duplikowaniu linków, otwieranie linków w nowych kartach, dodawanie automatycznych linków nofollow oraz zapobieganie linkowaniu na stronach no-index, podpisom obrazów i buforowaniu treści z automatycznymi linkami.
Zakładka Ustawienia zapewnia pełną kontrolę nad funkcją automatycznego linkowania SmartCrawl.
Dzięki tym wszystkim opcjom możesz dostosować SmartCrawl do swoich konkretnych potrzeb w zakresie linkowania.
Dowiedz się więcej o wszystkich opcjach i ustawieniach opisanych powyżej w naszej dokumentacji automatycznego linkowania SmartCrawl.
Praktyczne przykłady wykorzystania automatycznego linkowania w SmartCrawl
Jakie są praktyczne zastosowania funkcji automatycznego linkowania SmartCrawl?
Przyjrzyjmy się kilku przykładom:
Przykład #1 – Zwiększenie wewnętrznego linkowania do postów na blogu
Załóżmy, że napisałeś świetny wpis na blogu o motywach WordPress. Możesz skonfigurować regułę automatycznego linkowania w SmartCrawl, aby kierować na słowo kluczowe „motywy WordPress”, które automatycznie połączy to słowo kluczowe we wszystkich istniejących i nowych postach z tym artykułem.
Przykład #2 – Automatyczne linkowanie do najlepszych stron produktów
JeśliJeśli masz sklep eCommerce, możesz użyć automatycznego linkowania, aby zamienić nazwy najlepiej sprzedających się produktów w linki, które kierują użytkowników do odpowiednich stron produktów w Twojej witrynie.
Pomoże to przyciągnąć więcej ruchu do popularnych i najlepiej sprzedających się produktów oraz zwiększyć sprzedaż.
Przykład #3 – Zwiększenie widoczności treści filarowych
Skorzystaj z automatycznego linkowania, aby zwiększyć widoczność i podnieść rankingi swoich kluczowych lub filarowych treści, zamieniając słowa kluczowe, na które kierujesz te treści, w linki w całej witrynie.
Załóżmy na przykład, że masz stronę zawierającą artykuł na temat widżetu XYZ z samouczkiem krok po kroku i szczegółowymi instrukcjami, których klienci muszą przestrzegać, aby upewnić się, że prawidłowo korzystają z produktu. Możesz utworzyć automatyczną regułę linkowania w SmartCrawl, która będzie kierować na słowo kluczowe „XYZ Widget instructions” i automatycznie linkować do tej ważnej strony.
Przykład #4 – wzajemna promocja powiązanych treści
Użyj automatycznego linkowania, aby połączyć powiązane tematycznie posty na blogu, przewodniki lub artykuły instruktażowe w swojej witrynie, zapewniając użytkownikom łatwy dostęp do powiązanych informacji i utrzymując ich dłuższe zaangażowanie w treści i witrynę.
Przykład #5 – Link do przydatnych zasobów zewnętrznych
Czy masz odpowiednie zasoby w zewnętrznej witrynie, z których mogą skorzystać Twoi czytelnicy? Zamień konkretne słowa kluczowe wspominające o tych zasobach w linki, które przekierują użytkowników do tych zewnętrznych stron.
Przykład #6 – Zwiększenie przychodów z marketingu afiliacyjnego
Podobnie jak w poprzednim przykładzie, jeśli promujesz produkty lub usługi partnerskie w swojej witrynie, możesz użyć funkcji automatycznego linkowania SmartCrawl, aby utworzyć linki z tekstem kotwicy łączące określone nazwy marek lub kategorie produktów / usług z odpowiednimi stronami docelowymi lub witrynami z osadzonym linkiem partnerskim.
Funkcja automatycznego linkowania SmartCrawl jest idealna do marketingu afiliacyjnego!
Automatyczne linkowanie w całej witrynie – szybciej niż mruganie okiem
Potężna i oszczędzająca czas funkcja automatycznego linkowania SmartCrawl pomaga przenieść strategię linkowania na wyższy poziom, jednocześnie poprawiając SEO witryny i nawigację użytkownika.
Zapoznaj się z naszą sekcją dokumentacji, aby dowiedzieć się więcej o korzystaniu z funkcji automatycznych linków lub uzyskaj dostęp do SmartCrawl Pro i zacznij zwiększać ruch, rankingi wyszukiwania i konwersje sprzedaży już dziś, stając się członkiem WPMU DEV.