Google Ads rozpoczęło wdrażanie płatnej usługi obsługi klienta dla małych firm.
Ekspert PPC Natasha Kaurra po raz pierwszy zauważyła nową funkcję na swoim koncie i postanowiła udostępnić podgląd tego, jak wygląda ona na X (dawniej znanym jako Twitter):
Jak widać na powyższym obrazku, ulepszony pilot obsługi klienta znajduje się w polu po prawej stronie ekranu Google Ads.
Aby zarezerwować indywidualną konsultację z przedstawicielem Google Ads, wystarczy kliknąć ikonę i uiścić stałą opłatę w wysokości 50 USD za rozmowę.
Nowe narzędzie jest jednak nadal w fazie beta i nie jest jeszcze dostępne dla wszystkich.
Dlaczego nas to obchodzi. Właściciele małych firm korzystający z programu mogą szybciej uzyskać specjalistyczne porady, korzystając z tej usługi premium, która w przeszłości była dostępna tylko dla największych klientów Google Ads.
Co dalej? Google będzie zbierać opinie od uczestników. Z czasem Google ma nadzieję rozszerzyć usługę na większą liczbę małych i średnich firm. Rzecznik Google powiedział:
- „Zmiany te są częścią długoterminowej strategii, którą będziemy rozwijać z biegiem czasu, testować i uczyć się na bieżąco”.
Dodaj Search Engine Land do swojego kanału Google News.
Nowości w Search Engine Land
O autorze
Nicola Agius jest redaktorem ds. płatnych mediów w Search Engine Land po dołączeniu w 2023 roku. Zajmuje się płatnym wyszukiwaniem, płatnymi mediami społecznościowymi, mediami detalicznymi i nie tylko. Wcześniej była dyrektorem SEO w Jungle Creations (2020-2023), nadzorując strategię redakcyjną firmy dla wielu stron internetowych. Ma ponad 15-letnie doświadczenie w dziennikarstwie i wcześniej pracowała w OK! Magazine (2010-2014), Mail Online (2014-2015), Mirror (2015-2017), Digital Spy (2017-2018) i The Sun (2018-2020). Wcześniej współpracowała również z agencją SEO Blue Array, aby być współautorką bestsellerowej książki Amazon „Mastering In-House SEO”.