Google udostępnia API URL Inspection Tool
W 2022 roku Google wydało nowe API w ramach Search Console APIs dla URL Inspection Tool. Nowy URL Inspection API pozwala na programowy dostęp do danych i raportowania, które można uzyskać z URL Inspection Tool, ale za pośrednictwem oprogramowania.
Google URL Inspection Tool API miał limit 2,000 zapytań dziennie i 600 zapytań na minutę.
Google podał kilka przypadków użycia dla API:
- Narzędzia SEO i agencje mogą zapewnić bieżące monitorowanie ważnych stron i opcje debugowania pojedynczych stron. Na przykład sprawdzanie, czy istnieją różnice między kanonikami zadeklarowanymi przez użytkownika i wybranymi przez Google, lub usuwanie problemów z danymi strukturalnymi z grupy stron.
- Twórcy systemów CMS i wtyczek mogą dodać wgląd na poziomie strony lub szablonu oraz bieżące sprawdzanie istniejących stron. Na przykład, monitorowanie zmian w czasie dla kluczowych stron, aby zdiagnozować problemy i pomóc w ustaleniu priorytetów poprawek.
W ciągu tygodnia kilku specjalistów SEO opracowało nowe, darmowe narzędzia i udostępniło skrypty, a uznane wyszukiwarki SEO zintegrowały te dane ze swoimi własnymi spostrzeżeniami, jak to określiła Aleyda Solis w 8 narzędziach SEO do uzyskania wglądu w Google Search Console URL Inspection API.
Również w tym dniu
Raportowanie błędów Google Search Console dla Breadcrumbs i HowTo danych strukturalnych zmienione
2022: Ta zmiana może spowodować, że zobaczysz więcej lub mniej błędów w swoich raportach ulepszeń i błędów w Search Console dla Breadcrumbs i HowTo structured data.
Zalecenia wprowadzane są do kampanii Discovery
2022: Google Ads uruchomiło również automatycznie stosowane rekomendacje dla kont menedżerów oraz więcej rekomendacji dla kampanii Video.
Google Ads tworzy jednolity program weryfikacji reklamodawców
2022: Google połączy swoje programy weryfikacji tożsamości reklamodawców i operacji biznesowych w ramach ujednoliconego programu weryfikacji reklamodawców.
Deepcrawl uruchamia aplikację technicznego SEO dla Wix
2022: Zaprojektowana dla małych i średnich przedsiębiorstw, aplikacja zautomatyzowała cotygodniowe przeszukiwanie witryny i wykrywa problemy, począwszy od uszkodzonych stron do treści, które nie spełniają wytycznych najlepszej praktyki dla SEO.
Pinterest wprowadza funkcję AR „Try on” dla mebli
2022: Funkcja rzeczywistości rozszerzonej, nazwana „Try On for Home Decor”, pozwoliła użytkownikom zobaczyć, jak meble wyglądają w ich domu przed zakupem.
Meta opisy i branding mają największy wpływ na klikalność w wyszukiwarce, wynika z badania
2020: Większość uczestników zgodziła się również, że bogate wyniki poprawiły wyszukiwanie w Google.
Microsoft: Przychody z reklamy w wyszukiwarce rosły wolniej niż oczekiwano w ostatnim kwartale
2020: Sesje LinkedIn rosły szybciej niż w poprzednich trzech kwartałach, choć wzrost przychodów nieco zwolnił w drugim kwartale jego fiskalnego 2020.
Bing pozwala webmasterom przesłać 10 000 adresów URL dziennie za pośrednictwem Webmaster Tools
2019: Wcześniej można było przesłać do 10 adresów URL dziennie i maksymalnie 50 adresów URL miesięcznie. Bing zwiększył te limity 1000x i usunął miesięczny limit.
Klient w domu, rywalizacja o talenty – to główne problemy agencji cyfrowych
2019: Marketing Land’s Digital Agency Survey stwierdził, że sektor dobrze znosił cyfrową transformację, ale wzrost marketingu opartego na danych sprawił, że stało się jasne, gdzie muszą zatrudnić.
Quora dodaje targetowanie słów kluczowych na wzór wyszukiwania, Auction Insights dla reklamodawców
2019: Quora wprowadziła trzy nowe metryki (Auctions Lost to Competition, Impression Share, Absolute Impression Share), aby pomóc reklamodawcom zrozumieć, jak wypadli w aukcjach reklam.
Google’s Page Speed Update nie ma wpływu na indeksowanie
2018: Indeksowanie i ranking to dwa oddzielne procesy – a ten konkretny algorytm nie miał wpływu na indeksowanie.
Bing Ads ma poprawkę śledzenia konwersji dla inteligentnego zapobiegania śledzeniu Apple
2018: Reklamodawcy musieli włączyć autotagowanie Microsoft Click ID na swoich kontach, aby uzyskać spójne śledzenie konwersji reklam z Safari.
Rywale Google w zakupach w UE skarżą się, że środki antymonopolowe nie działają
2018: Zażądali więcej zmian, mówiąc, że ich problemy nasiliły się, a nie poprawiły od czasu orzeczenia KE w czerwcu 2017 r.
Przyjazne dla urządzeń mobilnych narzędzie Google do testowania ma teraz dostęp do API
2017: Deweloperzy mogli teraz budować własne narzędzia wokół przyjaznego dla urządzeń mobilnych narzędzia testowego, aby sprawdzić, czy strony są przyjazne dla urządzeń mobilnych.
Funkcje AdWords IF roll out dla dostosowywania reklam jako Standard Text Ads sunset
2017: Funkcje IF przybyły, aby pozwolić reklamodawcom dostosować reklamy na podstawie urządzenia i członkostwa w liście retargetingowej.
Google uruchamia Ads Added by AdWords pilotaż: Co wiemy do tej pory
2017: Reklamy oparte na istniejących treściach reklam i stron docelowych zostały dodane przez Google do grup reklam.
Nowy interfejs AdWords alfa przetacza się do większej liczby reklamodawców
2017: W ciągu najbliższych kilku miesięcy miałby się zwijać do jeszcze większej liczby kont AdWords.
Majestic z powodzeniem drukuje internet w 3D w przestrzeni kosmicznej
2017: Drukarka 3D działała w przestrzeni kosmicznej, a krajobraz Majestic został wydrukowany na Międzynarodowej Stacji Kosmicznej.
Nadella wprowadziłby Search Cred do roli CEO Microsoftu
2014: Przez poprzednie trzy lata Nadella prowadził biznes Server & Tools firmy Microsoft. Wcześniej był odpowiedzialny za Bing i reklamę online.
Aktualizacja edytora Bing Ads nadaje oknu „Sync Update” prawdziwą funkcjonalność
2014: Okno synchronizacji pokazywało całkowitą liczbę zmian i liczbę tych, które zostały pomyślnie pobrane z lub wysłane na konto.
O której godzinie rozpoczyna się Super Bowl 2014? Spójrz w górę!
2014: Google pokazywało godzinę rozpoczęcia na górze swoich wyników.
Kto jest górą? Bud Light Is Unseated As Number One Super Bowl Advertiser On Google And Bing
2014: Volkswagen zdobył pierwsze miejsce z największą liczbą wyświetleń reklamy w Google.
Obrazkowe wyniki wyszukiwania: Simpsonowie z Google Glass, Oscar Mayer w Google i wojskowa ciężarówka Google
2014: Najnowsze zdjęcia zebrane z sieci, pokazując, co ludzie jedzą w firmach wyszukiwarek, jak się bawią, kogo spotykają, gdzie mówią, jakie mają zabawki i więcej.
Adwords For Video otrzymuje ulepszenia w zakresie raportowania
2013: Google dodał trzy nowe funkcje pomiarowe do interfejsu raportowania AdWords for video (Reach & Frequency, Column Sets Tailored to Marketing Goals, Geographic Visualization).
Google & Bing: Nie jesteśmy zaangażowani w „Local Paid Inclusion”
2012: Program, który gwarantował top listy dla lokalnych wyszukiwań w Google, Yahoo i Bing? „Oficjalnie zatwierdzony” we „współpracy” z tymi wyszukiwarkami? Nieprawda, powiedziały Google i Bing.
Raport: Wydatki na reklamę w wyszukiwarce wzrosną o 27% w 2012 r.
2012: Wydatki na reklamę w wyszukiwarkach miały wzrosnąć o 27% od 2011 do 2012 roku, z 15,36 mld dolarów do 19,51 mld dolarów. A do 2016 roku, spodziewano się, że osiągnie prawie 30 miliardów dolarów rocznie.
Matt Cutts przekonuje niektóre południowokoreańskie strony rządowe do zaprzestania blokowania Googlebota
2012: Cuttsowi udało się w pojedynkę przekonać niektórych przedstawicieli rządu, aby pozwolili Googlebotowi na indeksowanie ich stron.
DOJ Exploring „Search Fairness” z Google jak rywale protestują potencjalne ITA Licensing Deal
2011: FairSearch.org sprzeciwił się każdej takiej potencjalnej umowie licencyjnej.
Rancor witryn recenzenckich wzrasta wraz z popularnością stron Google Place
2011: Relacja Google z serwisami recenzenckimi takimi jak TripAdvisor i Yelp była skomplikowana jak nigdy dotąd.
Android Google’a jest teraz „wiodącą na świecie platformą dla smartfonów”: Raport
2011: Więcej telefonów z systemem Android zostało dostarczonych w IV kwartale 2010 roku niż inne platformy.
Blekko uruchamia aplikacje mobilne dla iPhone
’a i Androida
2011: Slashtagi i personalizacja, które oferowało Blekko, były pod pewnymi względami jeszcze lepiej dopasowane do przypadku użycia mobilnego wyszukiwania.
Google Executive uważany za zaginionego po protestach w Egipcie
2011: Wael Ghonim zaginął nie długo po tweeting o byciu „bardzo martwi” i „gotowy do śmierci”.
CEO Apple: Google chce „zabić iPhone’a”
2010: „Nie weszliśmy w biznes wyszukiwania”, powiedział Jobs. „Oni weszli w biznes telefoniczny. Nie popełnij błędu, że chcą zabić iPhone’a. Nie pozwolimy im na to.”
Google się boi, oznacza cały internet jako złośliwe oprogramowanie
2009: Z powodu błędu ludzkiego, Google powiedział użytkownikom „Ta strona może zaszkodzić twojemu komputerowi” dla każdej strony internetowej wymienionej w wynikach wyszukiwania.
Przychody Google w górę 51 procent, Monetyzacja Social Networking „Rozczarowujące”
2008: Google’s Q4, 2007 przychody były 4,83 mld dolarów, w porównaniu z 3,21 mld dolarów rok wcześniej.
Marissa Mayer z Google o social media
2008: Jak wyszukiwarka rozważała wykorzystanie danych społecznościowych do poprawy wyników wyszukiwania.
Raport: Oszustwa związane z kliknięciami w 2007 roku wzrosły o 15%
2008: Ogólny średni wskaźnik oszustw kliknięć w branży wzrósł do 16,6% w IV kwartale 2007 roku. To wzrost z 14,2% w tym samym kwartale 2006 roku i 16,2% w trzecim kwartale 2007 roku.
Nowa funkcja „Pokaż opcje wyszukiwania” rozszerza zakres Map Google
2008: Rozwijane menu pozwala użytkownikom zawęzić lub rozszerzyć wyniki dla tego samego zapytania i łatwiej odkryć nietradycyjne treści w Mapach Google.
Założyciele i prezes Google obiecali pracować razem do 2024 roku
2008: Spoiler alert: Schmidt opuścił firmę macierzystą Google – Alphabet na dobre w lutym 2020 roku.
Google zgłasza przychody w wysokości 19 procent od poprzedniego kwartału
2007: Google zgłosiło przychody w wysokości $3,21 mld za IV kwartał 2006 roku, co stanowi wzrost o 67% w stosunku do przychodów za IV kwartał 2005 roku, wynoszących 1,92 mld dolarów
Google wycofuje się z szacunków dotyczących oszustw, nie zapominając o przycisku wstecz
2007: Google’s Shuman Ghosemajumdersome powiedział, że firmy audytorskie innych firm nie wydają się być
dopasowując szacowane liczby oszustw z refundacjami lub nawet rzeczywistymi kliknięciami zarejestrowanymi przez reklamodawców.
Google, Microsoft i Yahoo proszą o pomoc w sprawie międzynarodowej cenzury
2007: Wyszukiwarki musiały dokonać „moralnych osądów” na temat wniosków międzynarodowych władz o informacje, kiedy nie muszą robić tego samego dla wniosków amerykańskich.
Yahoo buduje nowe narzędzie do badania słów kluczowych & Wordtracker uruchamia darmowe narzędzie
2007: Publiczne narzędzie do badania słów kluczowych YSM było sporadycznie wyłączane, ale Yahoo miało plany zaoferowania nowego publicznego narzędzia do badania słów kluczowych.
Gmail blokuje użytkownika za korzystanie z Greasemonkey i raporty o znikaniu kontaktów z Gmaila
2007: Konto zostało wyłączone na 24 godziny z powodu „nietypowego użycia”.
Yahoo buduje „Brand Universe”, aby połączyć marki rozrywkowe
2007: Brand Universe miałoby stworzyć około 100 stron internetowych zbudowanych wokół marek rozrywkowych i ściągnąć razem treści z różnych właściwości Yahoo.
Google nie może używać nazwy „Gmail” w Europie
2007: Ze względu na znak towarowy tego terminu.
Recenzje restauracji Boorah: Zagat On Steroids
2007: Boorah zebrał recenzje z istniejących lokalnych witryn wyszukiwania i treści, podsumował i wzmocnił dane i zbudował dodatkowe funkcje na górze.
Q&A Ze Stephenem Bakerem, CEO Reed Business Search
2007: Co nowego w Zibb, wyszukiwarce B2B, i możliwości, jakie widzi w przyszłości w wyszukiwaniu B2B.
Styczeń 2007:
Engine Land’s Most Popular Stories
From Search Marketing Expo (SMX)
Wcześniejszy wkład ekspertów Search Engine Land (SME)
Te kolumny są migawką w czasie i nie były aktualizowane od czasu publikacji, chyba że zaznaczono. Opinie wyrażone w tych artykułach są opiniami autora, a nie koniecznie Search Engine Land.