TikTok wprowadził nową funkcję, aby pomóc małym firmom tworzyć treści, które są bardziej angażujące, istotne i powiązane.
Karty kreatywne to oparte na danych podpowiedzi oferujące twórcom wskazówki, jak tworzyć posty, które skuteczniej rezonują z odbiorcami. Karty te są podzielone na pięć kategorii:
- Społeczność
- Rozrywka edukacyjna
- Narzędzia dla twórców
- Trendy
- Opowiadanie historii
Dlaczego nas to interesuje. Karty kreatywne mogą okazać się szczególnie cenne dla marek, które są nowe w TikTok i nie są pewne, jak skutecznie zoptymalizować zawartość, aby uzyskać maksymalną ekspozycję i zaangażowanie. Funkcja ta może być również przydatna dla bardziej doświadczonych twórców treści, którzy potrzebują inspiracji w okresie świątecznym.
Jak to działa? Twórcy treści, którzy chcą poznać tę nową funkcję, będą musieli zarejestrować się w celu uzyskania dostępu. Po przyznaniu dostępu będzie można przewijać ponad 100 cyfrowych kart w poszukiwaniu pomysłów.
Podział. W zależności od tego, w jakim obszarze tworzenia treści chcesz uzyskać pomoc, TikTok Creative Cards są podzielone na kategorie:
- Społeczność: Te spostrzeżenia mają na celu pomóc twórcom w aktywnym angażowaniu odbiorców w budowanie lojalności klientów. Przykłady obejmują integrację opinii klientów i tworzenie treści na podstawie komentarzy użytkowników.
- Edutainment: Ta kategoria obejmuje kreatywne sposoby prezentowania produktów, dzielenia się zdobytymi doświadczeniami i przedstawiania ofert.
- Narzędzia twórców: Od opowiadania historii i koncepcji zielonego ekranu po włączanie muzyki i podpisów, kategoria narzędzi dla twórców bada różne sposoby zwiększania liczby wyświetleń i zwiększania lajków.
- Trendy: Te karty zostały zaprojektowane, aby pomóc twórcom w burzy mózgów, jak wziąć udział w popularnych memach i hashtagach.
- Storytelling: Ta ostatnia kategoria bada różne podejścia, jakie twórcy mogą przyjąć, aby opowiedzieć o swojej podróży biznesowej i wyzwaniach, przed którymi stanęli.
Otrzymuj codzienny biuletyn, na którym polegają marketerzy.
Co mówi TikTok. Rzecznik TikTok powiedział w oświadczeniu:
- „TikTok Creative Cards pomagają rozwijać nowe sposoby komunikacji dzięki zwięzłym koncepcjom reklamowym wyświetlanym na kolekcji cyfrowych kart. Mając tak wiele gotowych pomysłów, łatwo jest zachować świeżość treści i uniknąć starzenia się, co może pomóc w przyciągnięciu uwagi do produktów sezonowych i pomysłów na prezenty”.
- „Aktywnie angażuj swoich odbiorców, pochwal się swoją wiedzą z odrobiną zabawy i spraw, aby Twoja mała firma była istotna i powiązana z innowacyjnymi pomysłami na świętowanie świąt”.
Zanurz się głębiej. Przeczytaj pełne ogłoszenie TikTok, aby uzyskać więcej informacji.
Dodaj Search Engine Land do swojego kanału Google News.
Nowości w Search Engine Land
O autorze
Nicola Agius jest redaktorem ds. płatnych mediów w Search Engine Land, do którego dołączyła w 2023 roku. Zajmuje się płatnymiearch, płatne media społecznościowe, media detaliczne i inne. Wcześniej była dyrektorem ds. SEO w Jungle Creations (2020-2023), nadzorując strategię redakcyjną firmy dla wielu witryn internetowych. Ma ponad 15-letnie doświadczenie w dziennikarstwie i wcześniej pracowała w OK! Magazine (2010-2014), Mail Online (2014-2015), Mirror (2015-2017), Digital Spy (2017-2018) i The Sun (2018-2020). Wcześniej współpracowała również z agencją SEO Blue Array, aby być współautorką bestsellerowej książki Amazon Mastering In-House SEO.