LinkedIn dodaje kolejny sposób na napędzanie ruchu zewnętrznego, dzięki nowej naklejce z linkiem, którą można dodać do obrazów w swoich postach na LinkedIn, umieszczając ją gdziekolwiek chcesz w ramce i w zmiennych rozmiarach.
Jak widać na przykładach, podzielonych przez analityka marketingu influencer Lindsay Gamble, naklejka link jest podobny do tego samego, który jest dostępny w Instagram i Facebook Stories, zapewniając prosty sposób, aby dodać inny link skierowania do swoich aktualizacji.
To może być przydatny nowy element do eksperymentowania, a ponieważ zaangażowanie LinkedIn nadal rośnie, może skończyć się jako cenna opcja do napędzania ruchu z kanału LinkedIn.
Opcja naklejania linków będzie dostępna w narzędziach do tworzenia postów (poprzez dedykowaną ikonę łańcuszka), choć na tym etapie będziesz mógł dodawać linki tylko za pośrednictwem mobilnej wersji aplikacji. Wszyscy użytkownicy, stacjonarne lub mobilne, będą mogli wchodzić w interakcje z dowolnymi linkami, jednak, więc wszyscy z 850 milionów członków LinkedIn będzie mógł stuknąć przez, gdy widzą je.
Jest dość ograniczony, jeśli chodzi o opcje kolorystyczne (tzn. nie ma żadnych), ale można dodawać linki do postów zarówno wideo, jak i obrazów, a także dostosować tekst wyświetlany w oparciu o link.
Oczywiście, niektórzy ludzie będą nienawidzić duży link tekstowy na ekranie, ale świadomość z góry może pomóc napędzić więcej kliknięć, a jednocześnie iskra nowych kreatywnych podejść do swoich treści LinkedIn.
LinkedIn mówi, że nowa naklejka na link jest stopniowo wprowadzana, więc możesz jej jeszcze nie mieć, ale wkrótce się pojawi.