Z świątecznym impulsem zakupowym, teraz jest czas, aby zaktualizować swoje profile społeczne i podejście do postów, aby zmaksymalizować możliwości sezonu.
A jeśli Instagram jest częścią Twojej strategii marketingowej w mediach społecznościowych, to pomoże Ci to – dziś Instagram podzielił się nową serią przewodników na temat tego, jak marki mogą wykorzystać różne elementy aplikacji, obejmujące Reels, Shops i kolaboracje twórców.
Zgodnie z Instagramem:
„Nasza seria przewodników Business of Instagram how-to pomoże Ci osiągnąć cele biznesowe dzięki taktycznym wskazówkom, jak ustawić swój sklep na Instagramie na sukces, zrobić skuteczne reklamy wideo Reels i zbudować połączenia z nowymi społecznościami poprzez partnerstwa twórców”.
Trzy przewodniki, z których każdy można pobrać tutaj, zawierają przegląd kluczowych rozważań dla każdego elementu, wszystkie podsumowane w krótkich, 8-9 stronicowych streszczeniach, aby pomóc w planowaniu.
Jest tu kilka dobrych informacji, w tym uwagi na temat wykorzystania Reels, najszybciej rozwijającego się typu treści na Instagramie.
Oczywiście, Reels na IG wydaje się trafić pewne problemy późno, ale nawet tak, z Instagramem patrząc do pchania Reels gdziekolwiek może, to może zapewnić kluczową ścieżkę promocyjną w tym sezonie wakacyjnym, a te wskazówki mogą pomóc dopracować swoje podejście Reels.
Przewodnik po współpracy z twórcami, w międzyczasie, przedstawia ważne czynniki przy wyborze odpowiednich twórców do współpracy.
Każdy przewodnik jest krótki, więc nie zawiera szczegółowych informacji na temat każdego aspektu. Zawierają one jednak pewne kluczowe wskazówki i uwagi, które mogą pomóc w poprawieniu ogólnego podejścia do IG.