Snapchat opublikował kilka nowych spostrzeżeń na temat tego, jak jego użytkownicy postrzegają inkluzję i różnorodność, a także jak marki wspierają ruchy społeczne, na różne sposoby.
Aby to sprawdzić, Snapchat przeprowadził ankietę wśród ponad 5000 użytkowników z USA, Kanady, Wielkiej Brytanii, Niemiec, Francji, Norwegii, Holandii, Szwecji i Australii.
Wyniki są takie, jak można by się spodziewać, biorąc pod uwagę młody wygląd aplikacji – użytkownicy Snapchata są coraz bardziej otwarci na marki, które zgadzają się z ich światopoglądem w kluczowych kwestiach.
Według danych Snapchata, około 75% Snapchatterów użyłoby słowa „inkluzywny” do opisania siebie i swoich przyjaciół, podczas gdy 90% użyłoby słowa „miły”.
To znaczy, auto-atrybucja mogłaby się różnić od rzeczywistej rzeczywistości, bo zakładam, że większość ludzi uważałaby się za stosunkowo życzliwych i inkluzywnych. Ale nawet tak, dalsze spostrzeżenia Snapa wzmacniają ten etos i znaczenie integracji w ich podejściu.
Zgodnie z Snapem:
„Snapchatters obejmują wszystkie aspekty tego, kim są, takie jak przyczyny, na których im zależy, muzyka, którą kochają, oraz treści, które tworzą i udostępniają online. 8 na 10 mówi 'Ważne jest dla mnie, aby być wiernym sobie’, a Pride Month to czas, aby świętować ich wolność, aby to zrobić.”
Teraz, musiałem to sprawdzić dwa razy, aby upewnić się, że nie doświadczam błędu w Matrixie, ale Pride Month był w czerwcu, a nowe dane z ankiety zostały wydane dzisiaj. Nie jestem pewna, dlaczego tak bardzo skupiamy się na Miesiącu Dumy, biorąc pod uwagę czas, ale wyniki są istotne niezależnie od tego i mogą pomóc w planowaniu Snapów.
Co może być ważne, ponieważ dane pokazują również, że prawie połowa Snapchatters zgadza się, że wszystkie marki powinny odzwierciedlać reprezentację i integrację.
„Ponad połowa Snapchatters robi badania, aby stwierdzić, czy marka dba o włączenie społeczne. Oprócz sprawdzenia, czy marka ma zróżnicowane i integracyjne treści, prawie 1 na 3 Snapchatters przeczyta deklarację misji i wartości marki. Podobnie, wielu Snapchaterów spojrzy na przywództwo marki, aby upewnić się, że wartości marki są reprezentowane na poziomie organizacyjnym.”
Jak podkreślono w różnych ankietach i badaniach Gen Z, młodsze pokolenie przyjmuje znacznie bardziej świadome społecznie podejście do marek, z którymi ma do czynienia, i ważne jest, aby marketerzy rozpoznali to w ramach swojego podejścia do marketingu Snap.
Dane pokazują również, że 64% Snapchaterów jest zainteresowanych wspieraniem marek, które celebrują integrację i różnorodność, podczas gdy 35% powiedziało, że są bardziej skłonni do zakupu produktów i usług od marek, które uważają za integracyjne.
Jest jeszcze to:
„Ponad jedna czwarta Snapchatterów stwierdziła, że podjęłaby działania w sprawie społecznej, w tym przeprowadziła dalsze badania, przekazała darowiznę lub wzięła udział w wydarzeniu, gdyby została do tego zachęcona przez markę”.
Tak więc nie jest to tylko korzyść brandingowa z połączenia z odpowiednimi przyczynami społecznymi i dostosowania się do perspektywy rynku docelowego, ale może również pomóc w zachęceniu do większej aktywności i przyjęcia tych samych przyczyn w wyniku twoich promocji.
To interesujące spostrzeżenia, które po raz kolejny podkreślają wartość marki, jaką jest bycie bardziej otwartym w odniesieniu do przyczyn i ruchów, z którymi się sprzymierzasz, i promowanie tego z góry, w przeciwieństwie do zachowywania tego dla siebie w obawie przed odrzuceniem niektórych osób.
Młodsi konsumenci chcą wiedzieć, że wspierają firmy, które wspierają te same rzeczy, które oni robią, co może również pomóc w poszerzeniu świadomości, maksymalnym włączeniu i zmianie perspektyw.