Twitter dodaje do swoich profili zawodowych opcji wyświetlania biznesu poprzez udostępnienie modułu „Location Spotlight” dla wszystkich marek, które przekształciły się w konto Pro w aplikacji, a także ogłosił kilka nowych programów edukacyjnych, aby pomóc marketerom przygotować się do nadchodzących wakacji push.
Po pierwsze, na Location Spotlight – początkowo uruchomiony do wybranych firm na początku roku, teraz, wszystkie firmy, które przeszły do profesjonalnego profilu można dodać moduł, który wyświetla fizyczną lokalizację firmy na mapie w ramach profilu Twitter obecności.
Działamy globalnie! Teraz każdy profesjonalista na całym świecie może dodać Location Spotlight do swojego profilu, aby pomóc klientom znaleźć lokalizację biz i skontaktować się szybciej. I️ ma nową integrację Google Maps, aby pomóc klientom z kierunkami. pic.twitter.com/Uw5oLdJWXU
– Twitter Business (@TwitterBusiness) 4 sierpnia 2022 r.
Jak widać na tym przykładzie, możesz teraz dodać moduł lokalizacji za pośrednictwem opcji „Profile Spotlight”, który jest również miejscem, w którym możesz dodać elementy promocyjne „Sklep” i „Newsletter”, aby pomóc zapewnić więcej możliwości połączeń w aplikacji.
Możesz również zauważyć zaktualizowany wyświetlacz Mapy – jak wyjaśnia Twitter:
„W miarę skalowania Location Spotlight, dajemy mu również dodatkowy impuls, który może pomóc profesjonalistom prowadzić swoich klientów dalej w ścieżce do zakupu. Korzystając z platformy Google Maps, ten reflektor daje teraz profesjonalistom możliwość dodania mapy lokalizacji ich firmy. Klienci mogą następnie kliknąć na mapę, aby uzyskać wskazówki, jak się tam poruszać.”
Tak więc, teraz możesz zaprezentować więcej informacji o fizycznej lokalizacji swojej firmy, wraz z informacjami kontaktowymi i innymi opcjami, aby pomóc zmaksymalizować możliwości generowania leadów.
Twitter pracuje dodać w więcej narzędzi biznesowych w ciągu ostatniego roku, w nadziei, aby zachęcić więcej marek spędzić więcej czasu – a najlepiej pieniędzy – w aplikacji. Jak wszystkie platformy społeczne, integracja w strumieniu zakupów jest duży nacisk, poprzez dedykowaną zakładkę Sklep, ale te rozszerzone połączenia i narzędzi promocyjnych będzie również zapewnić więcej sposobów dla marek, aby uzyskać więcej z ich wysiłków Twitter.
I ma jeszcze więcej modułów w pracach:
„Planujemy przetestować i uruchomić kilka dodatkowych spotlightów profilowych w tym roku, aby lepiej służyć naszej szerszej publiczności profesjonalistów. Ostatecznie, te światła punktowe pozwolą profesjonalistom zachęcić potencjalnych klientów do podjęcia działań, na których im najbardziej zależy, gdy odkryją swoje konto na Twitterze. Bądźcie czujni, aby uzyskać więcej informacji, gdy rozpoczniemy pilotaż tych spotlightów!”
Oprócz tego, Twitter uruchamia również nową serię warsztatów „Taking Care of Business”, która ma pomóc profesjonalistom rozpoczynającym swoją przygodę z Twitterem w lepszym zrozumieniu jego najnowszych produktów i oferty.
„Warsztaty będą dotyczyć tego, jak skonfigurować swoje profesjonalne konto, jak aktywować odpowiedni spotlight dla swojej firmy oraz jak pewnie tweetować i angażować swoich odbiorców.”
To może być dobry lead-in do wakacyjnego pushu – na warsztaty, prowadzone przez Twitter Flight School, można się zarejestrować tutaj.
„Będziemy toczyć 10 a la carte kursy na Twitter Flight School, które będą obejmować kilka tematów, które są top of mind dla profesjonalistów, jak wykorzystać Twitter do kierowania klientów do zakupu. Nasz #TweetLikeAPro kurs zostanie zaprojektowany specjalnie dla małych i średnich przedsiębiorstw i obejmie tematy, takie jak jak Up Your Tweet Game, tworzenie społeczności zaangażowanych zwolenników i utrzymanie go proste: 4 Cs z Content Strategy”.
Twitter’s Flight School to darmowy element edukacyjny, który zapewnia Ci akredytację Twittera i obejmuje wszystkie podstawy tweetowania i strategii tweet – co warto wziąć, aby zapewnić, że jesteś w poprzek wszystkich różnych możliwości aplikacji.
Nowe kursy doda do tego, a nawet jeśli czujesz się pewnie, że wiesz, jak poruszać się po aplikacji, to generalnie warto podjąć tego typu kursy jako odświeżenie, lub po prostu, aby upewnić się, że nie, w rzeczywistości, zna wszystkie najnowsze narzędzia i aktualizacje.
Ponieważ to zawsze się zmienia, i jak przychodzą do końca roku push, warto upewnić się, że jesteś na szczycie najnowszych trendów, zmian i aktualizacji, aby uzyskać jak najwięcej można z wysiłków.
Możesz znaleźć więcej informacji na temat najnowszych kursów Flight School tutaj, podczas gdy można przeczytać więcej o tym, jak przekształcić swoje konto na Twitterze do profesjonalnego profilu pod tym linkiem.